Přední polská dermokosmetická značka s názvem Ph.Doctor nyní vstupuje na český trh, prozatím jen jako e-shop. Hlavními zásadami této značky je správné fyziologické pH pokožky, jak sám název značky prozrazuje. Produkty Ph.Doctor cílí na problémy pleti, jako je akné, zarudnutí, mdlá pleť; chrání pokožku a mají také účinky proti stárnutí. Produkty i obaly jsou udržitelné a kosmetické přípravky jsou vyvíjeny na základě několikaletých zkušeností zakladatelky dermatoložky, specialistky v oboru venerologie a lékařky estetické medicíny, Dr. Niny Wiśniewské. Ph.Doctor se těší důvěře zákazníků po celé Evropě, na kontě má již přes milion dodaných produktů spokojeným zákazníkům. Firma se tak nyní po pěti úspěšných letech na polském trhu rozhodla expandovat i na trh český, a to hned z několika strategických důvodů. K příležitosti pátých narozenin značky a vstupu na český trh proběhne digitální launchová kampaň. Pro prvních 500 nakupujících bude na e-shopu připravena cenově zvýhodněná nabídka startovacího balíčku a časově omezená možnost 15 % slevy na vše se speciálním promo kódem. […]