LPP posiluje svou pozici na českém trhu. Novým country managerem společnosti se stal Tomáš Pítr

Praha 1. července 2025 (PROTEXT) – Skupina LPP, jedna z největších evropských módních společností a provozovatel značek jako RESERVED, HOUSE, CROPP, MOHITO a SINSAY, jmenovala Tomáše Pítra novým country managerem pro český trh. Tento krok přichází v době, kdy společnost realizuje ambiciózní růstovou strategii s cílem do roku 2027 zdvojnásobit tržby, rozšířit síť prodejen a posílit značku Sinsay jako svůj klíčový motor expanze.

Tomáš Pítr přináší do vedení LPP ČR více než patnáctileté zkušenosti z oblasti maloobchodu, vedení týmů a rozvoje prodejních sítí na trzích střední a východní Evropy. Působil v mezinárodních společnostech jako Yves Rocher, Celio nebo AS Watson. V nové roli bude zodpovědný za strategické směřování společnosti na českém trhu, rozvoj omnichannel modelu a další expanzi značky Sinsay, která má ambici stát se dominantní značkou skupiny ve střední Evropě.

„Jsem hrdý, že mohu vést LPP v Česku v této dynamické fázi. Společně s týmem se zaměříme na rozvoj značky Sinsay, efektivní expanzi a ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ říká Tomáš Pítr, country manager LPP Czech Republic.

Strategie do roku 2027

V roce 2025 zahájila skupina LPP realizaci nové obchodní strategie, jejímž cílem je do konce roku 2027:

  • zdvojnásobit celkové roční tržby na 40 miliard PLN,
  • rozšířit síť kamenných prodejen na přibližně 7 500, z toho přibližně 6 000 pod značkou Sinsay,
  • transformovat Sinsay na hlavní růstovou značku, která má v budoucnu tvořit až 75 % celkových tržeb skupiny,
  • posílit svou přítomnost v menších městech, kde je poptávka po cenově dostupné, kvalitní a moderní nabídce stále výrazně nenaplněná.

Významnou součástí strategie LPP je rozvoj multikanálového prodeje. Zákazníci mohou využívat rozsáhlou síť fyzických prodejen v kombinaci s online nákupy, mobilní aplikací (kterou používá více než 8 milionů lidí) a věrnostním programem. Díky propojení všech prodejních kanálů roste nejen frekvence nákupů, ale také jejich průměrná hodnota.

Výsledky v Česku a globální výhled

LPP Czech Republic dosáhla ve fiskálním roce 2024 obratu 7,5 miliardy Kč a v nadcházejících týdnech otevře svou dvoustou prodejnu na českém trhu.

Na globální úrovni dosáhla skupina LPP v roce 2024 tržeb přes 20 miliard PLN. Do konce roku 2027 plánuje tyto tržby zdvojnásobit na 40 miliard PLN.

Nedílnou součástí strategie je i důraz na společenskou odpovědnost. Skupina rozvíjí programy na sběr a recyklaci oblečení, podporuje lokální neziskové aktivity a klade důraz na transparentní a udržitelné podnikání. Udržitelnost se zároveň promítá i do výběru sortimentu, logistiky i provozu prodejen.

 

O společnosti LPP

LPP je polská rodinná společnost, která úspěšně působí na globálním módním trhu již 30 let. Provozuje pět módních značek (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) a její produkty jsou dostupné ve 42 zemích světa. Firma má více než 2 800 kamenných prodejen a každoročně distribuuje kolekce na tři kontinenty. LPP je kótována na Varšavské burze cenných papírů (WIG20).