
New York 1. května 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost představuje druhou část několikadílné kampaně, která upozorňuje na dosud nejlehčí kolekci TUMI s pevnými stěnami.
Mezinárodní cestovní a lifestylová značka TUMI dnes představuje kolekci 19 Degree Lite v druhé kapitole kampaně Uncompromisingly Light s Lando Norrisem, dlouholetým globálním ambasadorem značky TUMI a proslulým jezdcem týmu McLaren Formule 1.
V této dynamické kampani, která představuje zcela novou kolekci, rozvíjí společnost TUMI pocit lehkosti, který 19 Degree Lite navozuje. Pečlivá pozornost věnovaná detailům od lehčích dvojitých koleček až po lehké zipy zajišťuje Landovi úctyhodnou mobilitu.
„Pracovat se společností TUMI je vždy úžasné a díky této kampani byla moje první cesta k jezeru Como nezapomenutelná,” řekl Lando Norris. „Poznávat krásné scenerie s 19 Degree Lite po boku bylo bez námahy. Je to zážitek, na který jen tak nezapomenu.”
Kampaň, kterou režíroval Keane Pearce Shaw a fotografovala Emma Panchot, se natáčela u jezera Como a oživily ji Landovy osobní zkušenosti a perspektiva. Lando prozkoumává ikonickou vilu Erba a manévruje po dlážděných ulicích a záběry současně zachycují plynulý pohyb 19 Degree Lite, který odráží svobodu a mrštnost za volantem.
„19 Degree Lite představuje naše trvalé odhodlání vytvářet produkty, které naše zákazníky bez námahy doprovázejí na jejich cestách,” řekl kreativní ředitel Victor Sanz. „Lando se jako špičkový závodník s nepřekonatelnou vášní pro přesnost a design dokonale hodil do druhé kapitoly naší kampaně. Sledovat jeho interakci s našimi produkty je úchvatné. Pohybuje se přirozeně a s hbitostí, což svědčí o jeho přirozené plynulosti, dynamické lehkosti a kontrole, kterou setrvale předvádí na trati i mimo ni.”
Kolekce obsahuje dva kufry k odbavení (4kolečkový kufr na prodlouženou cestu a 4kolečkový kufr na krátkou cestu) a dva příruční kufry (4kolečkový kufr pro mezinárodní cesty a 4kolečkový kufr pro kontinentální cesty). Kufry jsou k dispozici v následujících základních barvách: Blush, Titanium Grey a Black Graphite s dalšími sezónními barvami Amber a Cobalt. Cenově se nová kolekce pohybuje v rozpětí od 795 do 995 USD.
V kampani se vedle 19 Degree Lite objevuje i vyhledávaná spolupráce TUMI + McLaren v novém barevném provedení Super Grey inspirovaném nejprodávanějším odstínem značky McLaren, kterým je Supernova Silver. Další zahrnuté siluety pocházejí z ikonických kolekcí Harrison, Alpha Bravo a Turin.
19 Degree Lite coby nejlehčí přírůstek do světa 19 Degree je k dostání v prodejnách TUMI po celém světě a na webu TUMI.com. Exkluzivní obsah ze zákulisí kampaně najdete pomocí tagu @TUMITravel na sociálních sítích.
O společnosti TUMI
Společnost TUMI vytváří od roku 1975 prvotřídní funkční luxusní doplňky pro obchod a cestování navržené tak, aby obohacovaly, usnadňovaly a zpříjemňovaly všechny aspekty života na cestách. Její produkty v sobě spojují dokonalou funkčnost s nápaditostí, díky nimž je celoživotním partnerem odvážných osobností, které jsou neustále v pohybu a nic je nemůže zastavit. Další informace o společnosti TUMI naleznete na stránkách TUMI.com a sledovat ji můžete také na sociálních sítích Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.
TUMI a logo TUMI jsou registrované ochranné známky společnosti Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Kontakty společnosti TUMI pro média
Jerad Hulse – jerad.hulse@tumi.com
Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2669384/Lando_Norris_with_Product.jpg