
Jakarta (Indonésie) 24. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 23. července se na Indonéském mezinárodním autosalonu v Jakartě odehrála poutavá zahraniční premiéra značky LEPAS, která byla v dubnu letošního roku uvedena na čínský trh v rámci skupiny Chery Group, aby podpořila její strategii internacionalizace.
Společnost LEPAS se stala středem pozornosti díky heslu své značky “PESTRÝ ŽIVOT, MISTROVSKÁ JÍZDA”. Vyznačovala se živým designem stánku, estetikou leopardího stylu a poutavými interakcemi. S velkým ohlasem se představila její kompletní produktová řada: L8 pro milovníky elegantního životního stylu, L6 jako mobilní pracovní stanice pro tvůrce a L4 pro mladé řidiče s vytříbeným vkusem. Tento debut, ztělesňující elegantní mobilitu, se stal vrcholem.
Čung Wej, zástupce generálního ředitele společnosti LEPAS, poznamenal, že příslušníci mladé městské elity vyhledávají vozy, které odpovídají jejich estetice a životnímu stylu, nikoliv pouze specifikacím. LEPAS, vytvořený pro “mistry vytříbeného života”, spojuje v rámci koncepce své značky techniku a vřelost, aby změnil podobu mobility. Pro LEPAS odráží “mistrovství” životní postoj: auta rozšiřují životní styl a vytříbený život je pro všechny, kdo usilují o něco lepšího.
Příkladem této vize je klíčový model L8. S estetikou leopardího stylu – proudově tvarovanou karoserií, světlomety se svislými zorníky, zaoblenou mřížkou chladiče – spojuje sílu a eleganci. Partnerství s Miss Universe prohlubuje jeho příběh o vytříbeném životním stylu.
Prostorný interiér a uživatelsky přívětivý přední vnitřek modelu L8, zaměřený na pohodlí, vytváří “vytříbený třetí prostor”, který lze přizpůsobit práci i odpočinku. Jeho samostatně vyvinutá “super platforma pro všechny scénáře” zvládá městské i venkovské silnice, zatímco mimořádně účinný hybridní systém Chery zajišťuje vysokou účinnost, nízkou spotřebu paliva a dlouhý dojezd a ztělesňuje hodnotu techniky.
S využitím dvaadvacetiletého prvenství společnosti Chery v čínském exportu osobních vozidel a důvěry pěti milionů uživatelů urychluje LEPAS globalizaci. Čung Wej plánuje do tří let vstup do Evropy, jihovýchodní Asie, Severní Ameriky a na Střední východ. “Cílem společnosti LEPAS je spoluvytvářet éru určující vytříbený životní styl, který dodá světu barvy,” řekl.
O společnosti Chery Group
Chery Group je přední značkou v oblasti výroby automobilů v Číně. Její dceřiná společnost Chery Automobile, založená v roce 1997, je jednou z prvních samostatně vlastněných značek v Číně, která překročila hranici jednoho milionu, tří milionů a pěti milionů prodaných vozů v různých kategoriích. Skupina Chery Group se rozrostla v diverzifikovanou podnikatelskou skupinu, jejímž jádrem je automobilový průmysl. Její podnikání zasahuje do 120 zemí a regionů po celém světě. Již 22 let za sebou zaujímá první místo v exportu osobních vozidel mezi čínskými značkami a má více než pět milionů zahraničních uživatelů.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2737385/1.jpg
KONTAKT: Kelvin, +86-13602457596, tanpeiwen@mychery.com