Článek

Češi cestují za zážitky, ale šetří. Téměř polovina chce poznávat a 88 % utratí jen tolik, kolik si naplánovali

Více než polovina Čechů (52 %) plánuje strávit nadcházející dovolenou v zahraničí, přičemž nejoblíbenější destinací letošní sezony je Itálie. Kromě cílů cesty se však podle průzkumu Visa Travel and Payment Intentions Study 20251 liší i různé typy dovolených. Téměř polovina Čechů se například identifikuje jako hledači zkušeností, kteří upřednostňují nové zážitky a nebojí se vystoupit ze své komfortní zóny. Výsledky průzkumu rovněž ukázaly, že se Češi v zahraničí ukazují jako mimořádně hospodární: až 88 % z nich utratí přesně tolik, kolik si naplánovali. Podobný podíl, 83 % respondentů, hodlá při své příští cestě využít digitální platby a každý třetí bude platit na místě pomocí mobilní peněženky. […]

Článek

BlackDoven rozšiřuje svůj globální dosah díky široké nabídce služeb a klíčovým partnerstvím

Společnost BlackDoven, česká společnost známá pro svůj mezinárodní obchod s elektronikou pro domácnost a spotřební elektronikou, oznamuje strategické rozšíření o poradenství, projektový management, development a služby v oblasti sociálního bydlení. Tato diverzifikace je v souladu se snahou společnosti přizpůsobit se dynamice globálního trhu a uspokojit vyvíjející se potřeby mezinárodní klientely. […]