Článek

ESSOX ve spolupráci s Unicorn Systems modernizuje finanční systémy

Unicorn Systems, jako hlavní partner digitální transformace, pomohl společnosti ESSOX přejít na moderní podnikový systém SAP S/4HANA. Tato inovace přinesla výrazné zefektivnění firemních procesů, rozšíření portfolia služeb a vytvoření jednotné platformy pro řízení finančních transakcí, úvěrových produktů a zákaznické agendy. Díky tomu mohou klienti ESSOX využívat rychlejší, spolehlivější a transparentnější služby s vyšší mírou automatizace. […]

Článek

Moneta přechází na nový model poboček: klade důraz na poradenství, lepší dostupnost i bezhotovostní provoz

Klienti Monety nově využívají modernizovanou pobočkovou síť, která nabízí služby specializovaných bankéřů a lepší dostupnost – jak z hlediska lokality, tak i prodloužené otevírací doby. Bezhotovostní provoz tvoří přirozenou součást modernizace. V tomto modelu byla 5. května slavnostně otevřena i zcela nová pobočka v pražské Galerii Harfa. […]

Článek

“Mucha mluví vaší řečí”: První AI muzejní průvodce v Evropě přináší revoluci do muzejních prohlídek

Muchovo muzeum v Panské ulici se jako první v Evropě může pochlubit pokročilým muzejním průvodcem na bázi umělé inteligence, který obohacuje zážitek z prohlídky. Nový nástroj řízený umělou inteligencí návštěvníkům umožňuje položit libovolnou otázku týkající se Alfonse Muchy a jeho života nebo jakéhokoli vystaveného uměleckého díla, a to na vlastním telefonu a ve vlastním jazyce. AI průvodce na bázi umělé inteligence vyvinula společnost MUSEUS, startup, který vznikl ze spolupráce napříč třemi kontinenty, zaměřující se na umělou inteligenci pro potřeby muzeí a galerií. […]