Moneta přechází na nový model poboček: klade důraz na poradenství, lepší dostupnost i bezhotovostní provoz

Praha 7. května 2025 (PROTEXT) – Klienti Monety nově využívají modernizovanou pobočkovou síť, která nabízí služby specializovaných bankéřů a lepší dostupnost – jak z hlediska lokality, tak i prodloužené otevírací doby. Bezhotovostní provoz tvoří přirozenou součást modernizace. V tomto modelu byla 5. května slavnostně otevřena i zcela nová pobočka v pražské Galerii Harfa.

V roce 2024 navštívilo pobočky Monety 767 tisíc klientů. Ti nejčastěji přicházejí řešit komplexní požadavky na financování a specializované služby jako jsou hypotéky, investice a pojištění. MONETA se nyní zaměřuje na modernizaci a efektivní fungování celé své pobočkové sítě tak, aby klientům nabídla tyto odborné služby v nejvyšší možné kvalitě.

„Většinu servisních požadavků, kvůli kterým klienti dříve chodili na pobočky, dnes zvládají sami prostřednictvím naší Internet Banky a Smart Banky. Pobočky navštěvují především za účelem konzultací a sjednání komplexních produktů. Proto klademe důraz na vzdělávání našich zaměstnanců a zvyšujeme počty našich investičních poradců, specialistů na bydlení a nově i expertů na pojištění,“ říká Adam Bauer, ředitel pobočkové sítě MONETA Money Bank s tím, že do konce letošního roku plánuje mít banka v každé oblasti minimálně 60 specializovaných bankéřů.

MONETA dlouhodobě sleduje návštěvnost svých poboček a přizpůsobuje jejich rozmístění tomu, kde je klienti nejvíce potřebují. V letošním roce již přemístila do nových, lépe přístupných lokalit například pobočky ve Vsetíně, Brně, Mladé Boleslavi a Jihlavě, do konce roku pak plánuje další přesuny a nové investice za více než 100 milionů korun. „Naši pobočkovou síť posilujeme zejména ve větších městech. Kromě nové pobočky v pražské Galerii Harfa plánujeme otevřít ještě jednu pobočku v Praze,“ komentuje plány pro rok 2025 Adam Bauer.

Součástí strategie banky je také přechod na bezhotovostní provoz poboček. V průběhu roku proto budou na 45 pobočkách instalována moderní samoobslužná zařízení – vkladové a výběrové bankomaty, které jsou klientům k dispozici nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Klienti Monety mohou hotovost kdykoliv zdarma vkládat nebo vybírat nejen v bankomatech Monety, ale také v rámci sdílené sítě partnerů (Komerční banka, Air Bank). Postupně budou přibývat i mincomaty, přičemž první z nich již funguje v Havířově.

Kromě toho MONETA od 1. dubna upravila otevírací dobu na 81 pobočkách. „I tento krok má za cíl zpřístupnit naše služby klientům a umožnit jim vyřídit své záležitosti bez nutnosti čekání na konec polední přestávky,“ doplňuje Adam Bauer.

Mapa umístění a přehled provozní doby všech 125 poboček jsou k dispozici na webových stránkách banky: Pobočky a bankomaty

 

Zdroj: MONETA

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.