Média, společnost a životní styl

„Vlastni ten okamžik” – společnost Hisense představuje novou kampaň na oslavu svého sponzorství Mistrovství světa klubů FIFA 2025™

Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, spustila novou kampaň s názvem „Vlastni ten okamžik”, která ukazuje, že společné zážitky, jako je dychtivě očekávané mistrovství světa klubů FIFA 2025™, jsou příležitostí, která nás může spojit a umocnit radost v našich životech. Společnost Hisense je oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™ a kampaň „Vlastni ten okamžik” odpovídá jejímu závazku k inovacím a technologiím a snaze o dosažení mistrovského ducha při budování podniku světové úrovně. […]

Média, společnost a životní styl

Společnost UNIQ představuje řadu Lyden – základní vybavení pro každodenní cesty

Společnost UNIQ, známá svým promyšleným designem a účelnými inovacemi, hrdě představuje řadu Lyden – kolekci vytvořenou pro ty, kdo se pohybují s rozmyslem. Každý kousek, který obsahuje powerbanku (záložní zdroj energie), magnetickou peněženku a pouzdro na pas, spojuje precizní řemeslné zpracování se solidními materiály, které zajišťují trvanlivost a praktičnost. […]